Ann Summers is een merk voor vrouwen, gerund door vrouwen, dat staat voor empowerment van vrouwen op zowel seksueel als zakelijk gebied. In 1973 werd het bedrijf opgericht door David Gold, maar sinds 1993 heeft zijn dochter Jacqueline Gold het roer overgenomen. Inmiddels heeft het merk 20 winkels, een groot online publiek en ruim 20.000 Party Plan Ambassadors waarmee zij samenwerkt; een leger aan vrouwelijke ondernemers waar Ann Summer enorm trots op is!
In de afgelopen 50 jaar is Ann Summers een toonaangevende autoriteit op het gebied van seks geworden en hebben ze ervoor gezorgd dat elke vrouw de middelen heeft om zich zelfverzekerd te voelen in haar seksualiteit. Het merk wil ervoor zorgen dat vrouwen zich vertegenwoordigd, gezien en gehoord voelen. Zo legt Natalie Amosu, Marketing Director van Ann Summers, uit: “We verkopen niet alleen lingerie en sextoys, we zijn er om verandering te stimuleren, grenzen te verleggen en seksuele empowerment van vrouwen over de hele wereld te promoten.” In